Gang Afdeling Moeder Met Geboortebord
05 juni 19:00

Bevallen in het Maasziekenhuis

Rondleiding in de kraamsuite

Ben je zwanger en benieuwd hoe de kraamsuites in het Maasziekenhuis eruitzien? Meld je dan aan voor een rondleiding op de afdeling en stel al je vragen aan onze verpleegkundigen.

Programma

Tijdens de rondleiding vertelt de verpleegkundige alles over het verblijf in de kraamsuite voor, tijdens en na de bevalling. Er is ruim gelegenheid voor het stellen van vragen.

De rondleiding duurt 15-20 minuten. Je kunt kiezen voor een rondleiding om 19.00 uur, 19.30 uur, 20.00 uur of 20.30 uur.

Locatie

Bij binnenkomst in het ziekenhuis kun je je melden bij de Infobalie. Vervolgens ga je met de lift naar 4e verdieping.

Informatievideo's

We hebben een aantal video's met informatie over bevallen in het Maasziekenhuis. We raden je aan om deze video's thuis alvast te bekijken, zodat je eventuele vragen tijdens de rondleiding kunt stellen.

Datum en tijden

5 juni 2024

Aanmeldformulier
Datum Tijd Aanmelden
5 juni 2024 19.00 uur Online aanmelden
5 juni 2024 19.30 uur Online aanmelden
5 juni 2024 20.00 uur Online aanmelden
5 juni 2024 20.30 uur Online aanmelden

Het kan voorkomen dat op de dag van de rondleiding alle kraamsuites bezet zijn. In dat geval moeten we de rondleiding helaas afzeggen.

Afmelden

Heb je je aangemeld voor de rondleiding 'Bevallen in het Maasziekenhuis' maar ben je verhinderd? Geef dat dan aan ons door, zodat jouw plek vrij komt voor iemand anders. Je kunt hiervoor het formulier 'Afmelden bijeenkomst Bevallen in het Maasziekenhuis' invullen.

Publicatiedatum: 29-03-2024