3. Polikliniek Oogheelkunde is verhuisd naar nieuwe locatie

Polikliniek Oogheelkunde is verhuisd naar nieuwe locatie

24-11-2023

Polikliniek Oogheelkunde is verhuisd en vanaf 23 november geopend in Plaza, het gebouw direct naast het Maasziekenhuis.

Paul ten Berge, oogarts: “Wij ontvangen mensen in een geheel nieuwe omgeving waar ze kunnen rekenen op de best mogelijke oogzorg. Naast een fijne, nieuwe locatie gebruiken we op de nieuwe plek zeer geavanceerde apparatuur en de nieuwste technologieën. Een mooie bijkomstigheid is dat de nieuwe plek gunstig ligt: in het gebouw direct naast het Maasziekenhuis, dus iets dichter bij de parkeervoorziening. Door de grootte van de locatie zijn we voorbereid op een groeiende vraag naar oogzorg. We kijken er naar uit om op de nieuwe plek veel mensen van dienst te zijn, zowel mensen die ons al kennen als nieuwe mensen. We staan voor hen klaar met uitstekende expertise en begeleiding.”